2009. augusztus 19., szerda

Strandolás.

Helló mindenkinek!

Tegnap strandolni mentem a barátaimmal; Wandával, Bogival, Tomeeval és Bencével. Megvettük a belépőket, aztán lepakoltunk a parton. Ahogy indultam átöltözni egy fülkébe, sikeresen elszakadt a papucsom. Átöltözés után mehettem az egyik kipakolós bódéba papucsot venni. Nem volt túl nagy választék, de azért vettem egy kékes színűt. Igaz, hogy nem nagyon tetszett, de valamit muszáj volt venni. Mégsem lehettem volna mezitláb. Aztán irány a víz. Úszkáltunk meg elhülyéskedtünk. Kis idő múlva arra lettem figylmes,hogy 2 srác mellettünk labdázik, és folyamatosan odadobja nekem az egyik a labdát. Kedves voltam, ezért mindig visszadobtam neki. Úgy gondoltam, hogy odamegyek hozzájuk összeismerkedni velük, aztán akkor labdázhatunk együtt is. Egyikőjüket Zsoltinak hívták, a másikat, aki mindig odadobta nekem a labdát, őt meg Rolinak. (Hm. Hát ő eléggé helyes srác volt. "Kissé" megtetszett.) Fürdés után édes a pihenés, ezért kifeküdtünk a partra napozni. A víz meg a nap kiszívta az erőnket, ezért kezdtünk megéhezni. Elmentünk enni az egyik parti büfébe. Olyan igazi nagy strandon kapható hamburgert ettünk mindannyian. Ez kihagyhatatlan lett volna. Persze Roli és Zsolti is velünk tartottak. Még párszor bementünk a vízbe fürdeni, majd hazainduláskor Rolival msn címet és telefonszámot is cseréltünk. Amikor hazaértem, már nagyon fáradt voltam. Gyorsan letusoltam aztán még kicsit felnéztem msn-re. Láttam, hogy Roli már fel is vett. Nagyon örültem neki. Aztán lassan mentem is aludni.

Píszendláw.

1 megjegyzés: